Była ona podsumowaniem tegorocznej edycji Konkursu „Etyka w finansach”, podczas jej trwania zostali ogłoszeni jej laureaci.
Konferencja była także okazją do pogłębienia dyskursu na temat etyki w bankowości. Debata z udziałem ekspertów miała zachęcić uczestników do refleksji nad sposobami popularyzowania wśród interesariuszy sektora bankowego znaczenia roli i postaw etycznych w utrzymaniu właściwych relacji z klientami, budowaniu wzajemnego zaufania, a w konsekwencji umacnianiu pozycji i marki poszczególnych instytucji finansowych.
Spotkanie miało charakter otwartej wymiany poglądów i opinii, zarówno przez panelistów, jak i pozostałych uczestników konferencji na temat praktycznego stosowania standardów Kodeksu Etyki Bankowej w powiązaniu z omawianą na Konferencji Rekomendacji Komisji Etyki Bankowej przy ZBP w zakresie kształtowania kultury etycznej w bankach. Dyskusja była także przyczynkiem do popularyzacji najlepszych doświadczeń i praktyk w zakresie działań podejmowanych przez poszczególne instytucje na rzecz kształtowania postaw etycznych wśród swoich pracowników.
Dla pracowników banków, administracji publicznej, SKOK-ów oraz przedstawicieli uczelni udział w konferencji był bezpłatny.
Pozostałe osoby oraz firmy zainteresowane udziałem – kontakt z działem reklamy: reklama@wydawnictwocpb.pl
Dodatkowe informacje i zgłoszenia:
Agnieszka Wicha
Sekretarz Komisji Etyki Bankowej przy ZBP
SEKRETARZKEB@zbp.pl