W związku z pandemią Polacy częściej niż przed nią korzystają z cyfrowych usług, takich jak wideokonferencje, zakupy online czy zdalna edukacja. Ten sam trend obserwujemy w bankowości. Więcej Polaków korzysta dziś z bankowych aplikacji mobilnych, niż z aplikacji mediów społecznościowych. Klienci oczekują od banku dostępności, responsywności i bezpieczeństwa. Wzrost zainteresowania kanałami zdalnymi, to także wyzwanie by usługi oferować z uwzględnieniem najnowszych standardów customer experience, ale także zgodnie z przepisami prawa.
Stan epidemii, stale zmieniające się ograniczenia i nowy reżim sanitarny wpływają także na organizację pracy wszystkich pracowników banku. Podczas wydarzenia omówimy najlepsze praktyki z zakresu zarządzenia pracownikami wypracowane na podstawie kilku miesięcy pracy zdalnej i hybrydowej przez banki i inne instytucje.
„Bank bez wychodzenia z domu” to kompleksowe wydarzenie, które pozwoli na podsumowanie doświadczeń i przedstawienie rekomendacji związanych ze zdalną obsługą klientów oraz zarządzaniem pracownikami banków w czasie pandemii COVID-19.
Dla przedstawicieli banków, SKOK-ów oraz środowiska naukowego udział w konferencji był BEZPŁATNY.
Pozostałe osoby proszone są o kontakt z działem reklamy: reklama@wydawnictwocpb.pl
Webinarium skierowane było przede wszystkim do:
Podczas konferencji rozmawialiśmy o:
Transmisja konferencji online – 18 lutego 2021 r., rozpoczęcie o godz. 9.30