W związku z pandemią Polacy częściej niż przed nią korzystają z cyfrowych usług, takich jak wideokonferencje, zakupy online czy zdalna edukacja. Ten sam trend obserwujemy w bankowości. Więcej Polaków korzysta dziś z bankowych aplikacji mobilnych, niż z aplikacji mediów społecznościowych. Klienci oczekują od banku dostępności, responsywności i bezpieczeństwa. Wzrost zainteresowania kanałami zdalnymi, to także wyzwanie by usługi oferować z uwzględnieniem najnowszych standardów customer experience, ale także zgodnie z przepisami prawa.
Stan epidemii, stale zmieniające się ograniczenia i nowy reżim sanitarny wpływają także na organizację pracy wszystkich pracowników banku. Podczas wydarzenia omówimy najlepsze praktyki z zakresu zarządzenia pracownikami wypracowane na podstawie kilku miesięcy pracy zdalnej i hybrydowej przez banki i inne instytucje.
„Bank bez wychodzenia z domu” to kompleksowe wydarzenie, które pozwoli na podsumowanie doświadczeń i przedstawienie rekomendacji związanych ze zdalną obsługą klientów oraz zarządzaniem pracownikami banków w czasie pandemii COVID-19.
Dla przedstawicieli banków, SKOK-ów oraz środowiska naukowego udział w konferencji był BEZPŁATNY.
Pozostałe osoby proszone są o kontakt z działem reklamy: reklama@wydawnictwocpb.pl
Webinarium skierowane było przede wszystkim do:
Podczas konferencji rozmawialiśmy o:
Transmisja konferencji online – 18 lutego 2021 r., rozpoczęcie o godz. 9.30
Kontakt dla sponsorów oraz dla uczestników z firm:
Paweł Wyżkiewicz
p.wyzkiewicz@wydawnictwocpb.pl
tel. 692 388 492
Karol Mazan
k.mazan@wydawnictwocpb.pl
tel. 512 151 989
Sprawy organizacyjne:
Marta Rakowska
m.rakowska@aleBank.pl
tel. (22) 627 59 64
Kontakt dla Mediów:
Emilia Ożarowska
emilia.ozarowska@cpb.pl
tel. 22 48 68 428, tel. kom. 723 723 769
Administrator strony www:
Olga Kripiec
olga.kripiec@cpb.pl
tel. 723 723 756
Centrum Prawa Bankowego i Informacji
Centrum Edukacyjno-Marketingowe
ul. Solec 101/5
00-382 Warszawa