BankTech 2019

Novotel Centrum Warszawa (ul. Marszałkowska 94/98) | 18 czerwca 2019 r.

BankTech 2019

„Klient w centrum uwagi – budowanie wartości, jakości i długoterminowej relacji”

– to główne przesłanie i motyw przewodni konferencji BankTech 2019, która była jednym z głównych elementów multikonferencyjnego projektu Horyzonty Bankowości

Rada Programowa składająca się z wybitnych ekspertów i praktyków rynku finansowego przygotowała interesujące bloki tematyczne dotyczące aspektów związanych z najbardziej aktualnymi zagadnieniami transformacji cyfrowej, cyfrowych klientów przyszłości, wyzwań strategicznych dla technologii wspierających znaczenie „customer experience” oraz najbardziej praktycznych technologii wspierających biznes bankowy.

Tematyka BankTech 2019 obejmowała także prezentacje w formie case studies banków, które modelowo wykorzystują nowoczesne technologie IT celem jeszcze lepszego zbudowania długoterminowych relacji z klientami w świecie cyfrowym, a także dyskusje z udziałem przedstawicieli czołowych laboratoriów innowacji w sektorze finansowym.

Podczas dyskusji zaplanowane były także omówienia kwestii istotnych z perspektywy wzrostu znaczenia i roli jakości obsługi klientów, najlepszych praktyk wspierających ich lojalność oraz uwzględnienie perspektywy technologicznej w kontekście budowania pozytywnego doświadczenia klientów korzystających z usług bankowych w Polsce.

„Dynamiczny rozwój możliwości, jakie niosą ze sobą zaawansowane technologie w połączeniu z globalnym zasięgiem internetu kreują nowych liderów świata „wirtualnego”. Mają oni istotny wpływ na ciągle zmieniające się preferencje klientów i powodują oczekiwanie obsługi tu i teraz, przede wszystkim zdalnie i indywidualnie. Zupełnie nowy i stale rosnący poziom jakości serwisu, szczególnie widoczny w obsłudze za pomocą kanałów cyfrowych, staje się standardem w branżach spoza sektora finansowego, a tym samym ma bezpośredni wpływ na oczekiwania klientów wobec banków, których nie sposób w obecnych czasach dłużej ignorować. Bezprecedensowa przemiana technologiczna, która dokonuje się dziś, a przejawiająca się w cyfryzacji codziennych aspektów życia może być śmiało nazwana rewolucją. Co więc staje się kluczowym wyzwaniem dla sektora finansowego, a konkretniej, jego najważniejszych uczestników – banków? I dlaczego kluczem do sukcesu jest umiejętne połączenie kierunków „go digital” i „go mobile” z podejściem „customer first”? 
 
Będziemy o tym dyskutowali w trakcie tegorocznej Konferencji BankTech 2019. Serdecznie zapraszam!”
 
 

Bartłomiej Nocoń
Niezależny ekspert
Sekretarz Rady Programowej

Dla pracowników banków, administracji publicznej, SKOK-ów oraz przedstawicieli uczelni udział w konferencji był bezpłatny.

Pozostałe osoby i firmy zainteresowane udział – kontakt z Działem Reklamy: reklama@wydawnictwocpb.pl


Wydarzenie organizowane w ramach:

Horyzonty Bankowości 2019 - Schemat konferencji

Kontakt

Kontakt dla sponsorów oraz dla uczestników z firm:

Karol Mazan
k.mazan@wydawnictwocpb.pl
tel. 512 151 989

Paweł Wyżkiewicz
p.wyzkiewicz@wydawnictwocpb.pl
tel. 692 388 492

Sprawy organizacyjne:
Marta Rakowska
m.rakowska@aleBank.pl
tel. (22) 627 59 64

Kontakt dla Mediów:
Emilia Ożarowska
emilia.ozarowska@cpb.pl
tel. 22 48 68 428, tel. kom. 723 723 769

Administrator strony www:
Olga Kripiec
olga.kripiec@cpb.pl
tel. 22 48 68 400, tel. kom. 723 723 756

Centrum Prawa Bankowego i Informacji

Centrum Edukacyjno-Marketingowe
ul. Solec 101/5
00-382 Warszawa

 

Miejsce wydarzenia

Galeria zdjęć