Cyfryzacja kolejnych obszarów funkcjonowania sektora finansowego znacząco przyspieszyła wskutek obecnych, pandemicznych uwarunkowań. Korzystanie z usług finansowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych staje się standardem, a w ślad za zmianami technologicznymi postępuje ewolucja oczekiwań klientów. Współczesny użytkownik coraz częściej pragnie mieć dostęp do jak najszerszej palety usług, nierzadko obejmujących różne segmenty rynku, z jednego poziomu, którym może być platforma tworzona bądź współtworzona przez bank. W tym kontekście kluczowego znaczenia nabiera właściwe rozpoznanie potrzeb i oczekiwań konsumenta w poszczególnych dziedzinach, a to z kolei można rozpoznać, jedynie budując widok 360 stopni każdego z użytkowników oraz równolegle podtrzymując z nimi relacje, w sposób, który pozwoli na optymalizację wykorzystania bankowej oferty przy równoczesnej minimalizacji zaangażowania klienta.
Aby w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje współczesna technologia, w celu zacieśnienia kontaktów z klientami i zaoferowania im w pełni spersonalizowanej oferty, niezbędne jest w pierwszej kolejności właściwe zarządzanie danymi, zarówno tymi posiadanymi w organizacji, jak i pozyskiwanymi z zasobów zewnętrznych. To zaś możliwe jest dzięki optymalnemu wdrożeniu rozwiązań z dziedziny cloudcomputingu, przy równoczesnym wykorzystaniu takich technologii, jak sztuczna inteligencja i machine learning. W obszarze stricte biznesowym warto z kolei pomyśleć o należytym doborze partnerów, których oferta na bankowej platformie będzie nadawała jej charakter kompleksowy pod względem zaspokojenia potrzeb użytkowników. W jaki sposób osiągnąć te cele w niełatwym dla sektora bankowego okresie, którego wyznacznikami jest kryzys związany z pandemią i obniżenie się rentowności działalności kredytowej wskutek obniżki stóp procentowych do poziomu bliskiego zeru?
O tym, jak i wielu innych wyzwaniach towarzyszących kreowaniu nowego modelu obsługi klienta i budowy relacji pomiędzy nim a bankiem pragniemy dyskutować podczas naszego nowego cyklu spotkań środowiska bankowego Liderzy BankowościCyfrowej Round Table.
Rejestracja i sprawy organizacyjne:
Katarzyna Cechowska–Jastrzębska
k.cechowska@wydawnictwocpb.pl
tel. (22) 623 84 53
Kontakt z partnerem cyklu debat:
Piotr Mroziński
Financial Services Industry Leader, Salesforce Poland
pmrozinski@salesforce.com
tel. +353 86 024 2219
Administrator strony www:
Hanna Idzikowska
hanna.idzikowska@cpb.pl
Centrum Prawa Bankowego i Informacji
Centrum Edukacyjno-Marketingowe
ul. Solec 101/5
00-382 Warszawa
#DebatyLBC