ONLINE

Liderzy Bankowości Cyfrowej

Termin: 1 czerwca 2021 r.
Czytaj więcej
Liderzy Bankowości Cyfrowej

 

Liderzy Bankowości Cyfrowej Round Table

Cykl zamkniętych debat eksperckich dla liderów sektora bankowego

 

Cyfryzacja kolejnych obszarów funkcjonowania sektora finansowego znacząco przyspieszyła wskutek obecnych, pandemicznych uwarunkowań. Korzystanie z usług finansowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych staje się standardem, a w ślad za zmianami technologicznymi postępuje ewolucja oczekiwań klientów. Współczesny użytkownik coraz częściej pragnie mieć dostęp do jak najszerszej palety usług, nierzadko obejmujących różne segmenty rynku, z jednego poziomu, którym może być platforma tworzona bądź współtworzona przez bank. W tym kontekście kluczowego znaczenia nabiera właściwe rozpoznanie potrzeb i oczekiwań konsumenta w poszczególnych dziedzinach, a to z kolei można rozpoznać, jedynie budując widok 360 stopni każdego z użytkowników oraz równolegle podtrzymując z nimi relacje, w sposób, który pozwoli na optymalizację wykorzystania bankowej oferty przy równoczesnej minimalizacji zaangażowania klienta.

LBC 2021

 

Aby w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje współczesna technologia, w celu zacieśnienia kontaktów z klientami i zaoferowania im w pełni spersonalizowanej oferty, niezbędne jest w pierwszej kolejności właściwe zarządzanie danymi, zarówno tymi posiadanymi w organizacji, jak i pozyskiwanymi z zasobów zewnętrznych. To zaś możliwe jest dzięki optymalnemu wdrożeniu rozwiązań z dziedziny cloudcomputingu, przy równoczesnym wykorzystaniu takich technologii, jak sztuczna inteligencja i machine learning. W obszarze stricte biznesowym warto z kolei pomyśleć o należytym doborze partnerów, których oferta na bankowej platformie będzie nadawała jej charakter kompleksowy pod względem zaspokojenia potrzeb użytkowników. W jaki sposób osiągnąć te cele w niełatwym dla sektora bankowego okresie, którego wyznacznikami jest kryzys związany z pandemią i obniżenie się rentowności działalności kredytowej wskutek obniżki stóp procentowych do poziomu bliskiego zeru?

O tym, jak i wielu innych wyzwaniach towarzyszących kreowaniu nowego modelu obsługi klienta i budowy relacji pomiędzy nim a bankiem pragniemy dyskutować podczas naszego nowego cyklu spotkań środowiska bankowego Liderzy BankowościCyfrowej Round Table.

Harmonogram debat:

  • 1 czerwca 2021 r. – Budowanie zaangażowania klienta
  • 29 czerwca 2021 r. – Widok klienta 360 stopni
  • 25 listopada 2021 r. – Zarządzanie relacyjnością
  • Grudzień 2021– Dane w biznesie bankowym
  • Styczeń 2022– Budowanie ekosystemu usług dodatkowych
  • Styczeń 2022– Klient 2030 – kim jest?
Rozwiń pełen opis Zwiń pełen opis

Kontakt

Współpraca i Partnerstwa:

Paweł Wyżkiewicz
pawel.wyzkiewicz@cpb.pl
tel. 692 388 492
Karol Mazan
karol.mazan@cpb.pl
tel. 512 151 989

Sprawy organizacyjne:

Marta Rakowska
m.rakowska@Bank.pl
tel. (22) 627 59 64

Administrator strony www:

Olga Kripiec
olga.kripiec@cpb.pl
tel. 723 723 756

Kontakt dla Mediów:

Emilia Ożarowska
emilia.ozarowska@cpb.pl
tel. 723 723 769

Centrum Procesów Bankowych i Informacji:

konferencje@bank.pl
ul. Solec 101/5
00-382 Warszawa
#DebatyLBC#DebatyLBC#DebatyLBC#DebatyLBC#DebatyLBC