Szkolenia

Termin: 2021
Czytaj więcej
Szkolenia

 

DIGITAL BANKING ACADEMY 2021

Każdy z warsztatów jest dostępny jako autonomiczny moduł, jednak rekomendowaną formą jest realizacja kursu w całości.

  • Customer experience w nowej normalności – pierwsze szkolenie już 4 lutego

    Tematyka: Rok 2020 dla banków jako instytucji zaufania publicznego był wyjątkowo wymagający. Nie tylko musiały zapewnić klientom bezpieczną obsługę w nowym reżimie sanitarnym i w ciągle zmieniających się restrykcjach, ale także wsparcie w bankowości zdalnej, która z dnia na dzień stała się pierwszym źródłem dostępu do banku. Digital customer experience, czyli pozytywne doświadczenia klienta w kanałach online jest teraz kluczowe dla budowania długotrwałej relacji z bankiem. 
  • Transformacja banku do chmury – 25 lutego (online)

  • Data center, big data, analityka danych – 13 kwietnia (online)

  • Nowoczesne usługi płatnicze – 29 kwietnia (online)

  • Automatyzacja i robotyzacja procesów – 27 maja (online)

  • Sztuczna inteligencja – 24 czerwca (online)

  • Chatboty i wirtualni asystenci – wrzesień

  • Bankowość omnichannel – wrzesień

  • Technologie wspierające kanały sprzedażowe – październik

  • Identyfikacja i uwierzytelnianie w usługach elektronicznych – listopad

  • Cyfrowa transformacja banku – grudzień

Inne szkolenia*

  • Warsztaty z arbitrem bankowym

  • Wycena nieruchomości dla potrzeb zabezpieczenia wierzytelności bankowych

  • Niedozwolone postanowienia umowne (klauzule abuzywne) dotychczasowa praktyka i założenia reformy

  • Dostęp do informacji o kliencie. Źródła, zasady i warunki korzystania z rejestrów, ewidencji i baz danych

  • Ochrona danych osobowych

  • Uprawnienia organów i instytucji do żądania informacji objętych tajemnicą bankową

*Możliwość zorganizowania szkolenia na zlecenie.

Nowe szkolenia już wkrótce – Zapraszamy

 

 

 

 

 

Rozwiń pełen opis Zwiń pełen opis

 

 

Miejsce wydarzenia

Kontakt

Współpraca i Partnerstwa:

Paweł Wyżkiewicz
pawel.wyzkiewicz@cpb.pl
tel. 692 388 492
Karol Mazan
karol.mazan@cpb.pl
tel. 512 151 989

Sprawy organizacyjne:

Marta Rakowska
m.rakowska@Bank.pl
tel. (22) 627 59 64

Administrator strony www:

Olga Kripiec
olga.kripiec@cpb.pl
tel. 723 723 756

Kontakt dla Mediów:

Emilia Ożarowska
emilia.ozarowska@cpb.pl
tel. 723 723 769

Centrum Procesów Bankowych i Informacji:

konferencje@bank.pl
ul. Solec 101/5
00-382 Warszawa