Rozmaite ograniczenia związane z pandemią COVID-19, mimo uciążliwości, paradoksalnie miały swoją dobrą stronę – przyczyniły się bowiem do gwałtownego rozwoju i powszechnego stosowania nowych technologii, zwłaszcza tych związanych z kanałami komunikacji.
Oferowanie – całkowicie zdalnie – produktów i usług bankowych wymaga od dostawców przygotowania rozwiązań najwyższej jakości i dopasowania ich do potrzeb klienta.
Umiejętne połączenie technologii oraz maksymalnie zindywidualizowanego procesu obsługi w każdym z kanałów kontaktu daje równocześnie szanse na wzrost skali działania, a tym samym może zaspokoić oczekiwania klientów wobec banków. A oczekiwań tych w obecnych czasach nie można dłużej ignorować.
Biorąc pod uwagę zaistniałą sytuację, zdecydowaliśmy się podczas tegorocznej edycji konferencji IT@BANK skoncentrować się na odbiorcy – pokazać klienta w nowej rzeczywistości i zastanowić się nad tym, jak stworzyć mu najlepsze warunki, zgodne z jego potrzebami i wymaganiami.
W wydarzeniu rokrocznie uczestniczą głównie bankowcy – eksperci IT oraz przedstawiciele firm ubezpieczeniowych, świata nauki oraz firm infrastruktury okołobankowej. To największe i najbardziej prestiżowe w Polsce spotkanie środowiska informatycznego z polskim sektorem bankowym.
Mając na względzie obecną sytuację, spowodowaną pandemią koronawirusa COVID-19, tegoroczna konferencja została zorganizowana w trybie online.
Pierwsza sesja koncentrowała się na perspektywie biznesowej, a dyskusja dotyczyła wyzwań i szans, które stoją przed sektorem w kontekście szybko zachodzących zmian i konieczności sprawnego dostosowania się do nich. To, co chcieliśmy wyraźnie podkreślić, to fakt, że to KLIENT jest tym słowem – kluczem, wokół którego zakotwiczyliśmy dyskusje prowadzone w ramach poszczególnych debat i wszystkich sesji.
Druga sesja również stanowiła przyjęcie perspektywy klienta, ale tym razem z punktu widzenia technologicznego. Punkt ciężkości w tej sesji położony był na wszelkie aspekty związane z transformacją cyfrową, jaka dokonuje się w świecie bankowym. Była to również próba spojrzenia szerzej w kierunku tego, co dzieje się w innych branżach, a co mogłoby być inspiracją dla bankowców.
W trzeciej sesji rozmawialiśmy z zaproszonymi gośćmi na temat technologii przyszłości i planowanych innowacji, ale z uwzględnieniem wątku edukacyjnego oraz bezpieczeństwa korzystania ze zdalnych form komunikacji. Zostały też wręczone nagrody rankingu IT@BANK 2020 Miesięcznika Finansowego BANK.
Kontakt dla sponsorów oraz dla uczestników z firm:
Paweł Wyżkiewicz
p.wyzkiewicz@wydawnictwocpb.pl
tel. 692 388 492
Karol Mazan
k.mazan@wydawnictwocpb.pl
tel. 512 151 989
Sprawy organizacyjne:
Marta Rakowska
m.rakowska@aleBank.pl
tel. (22) 627 59 64
Kontakt dla Mediów:
Emilia Ożarowska
emilia.ozarowska@cpb.pl
tel. 22 48 68 428, tel. kom. 723 723 769
Centrum Prawa Bankowego i Informacji
Centrum Edukacyjno-Marketingowe
ul. Solec 101/5
00-382 Warszawa
10.00 |
Otwarcie konferencji – Tadeusz Białek, Wiceprezes Związku Banków Polskich |
|
10.15 |
KEY NOTE – Jak zmieni się praca w banku nastawionym na cyfrowego klienta? , dr hab. Katarzyna Śledziewska, prof. UW Executive Director DELab UW. |
|
10.45 |
FIRECHAT: Transformacja banku i kultury organizacyjnej „Od skarbonki do chmury” – MODERATOR: Paweł Jakubik, Przewodniczący FTB, GOŚĆ: Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu, PKO Bank Polski SA |
|
11.00 |
Prezentacja wprowadzająca: Bezpieczeństwo w infrastrukturze hybrydowej – dziś i jutro – Daniel Wysocki, Specjalista ds. bezpieczeństwa w Dziale Cybersecurity, Advatech |
|
11.15 |
Panel Dyskusyjny: Rola i zadania banków dnia dzisiejszego/awangarda procesu zrównoważonej cyfryzacji. |
|
|
|
|
12.05 |
Przerwa |
|
12.15 |
Technologie przyszłości w komunikacji Bank – Klient – rola liderów w procesie zmiany i edukacji – Antoni Pomykała, T-Systems Polska |
|
12.30 |
Debata innowatorów: Rola i znaczenie innowacji usprawniających obsługę klientów. Innowacyjna agenda bankowości. |
|
|
|
|
13.35 |
Wręczenie nagród rankingu IT@BANK 2020 Miesięcznika Finansowego BANK
|
#ITBANK