Contact Center w czasach cyfrowej bankowości
Finance Customer Service&Care
A czy Ty wiesz, jakie wyzwania stoją przed Contact Center w erze bankowości cyfrowej?
Cyfrowa rewolucja daje ogromne szanse, ale jest też sporym wyzwaniem.
Zapraszamy Was w podróż po nowoczesnym świecie bankowości, w którym głównymi bohaterami będą: Contact Center oraz Klient.
Interesują Cię tematy HR, rekrutacja, rozwój, utrzymanie pracowników – podczas BCCF dowiesz się o nowoczesnych narzędziach wspierających podnoszenie kwalifikacji pracowników CC. Porozmawiamy o roli managera i lidera. Zaprezentujemy nowe podejście do rekrutacji do zespołów CC. Omówimy, jak partnersko i w jakim zakresie warto współpracować z firmami świadczącymi usługi outsourcingu Contact Center.
Zastanawiasz się, jak będzie wyglądało Contact Center w nowoczesnym świecie IT. Wiemy już, że automatyzacja jest nieunikniona. Bądź z nami – podczas forum podzielimy się doświadczeniami związanymi z automatyzacją procesów obsługi klienta. Porozmawiamy o sztucznej inteligencji, odpowiemy sobie na pytanie, czy odczuwamy już korzyści z jej zastosowania. I czy faktycznie jest to „inteligencja”.
Nie zapomnimy o Kliencie, który zawsze jest w centrum naszym rozważań. Zastanowimy się, jak zmieniają się Klienci Contact Center; wolą rozmawiać, czy raczej preferują formę komunikacji pisanej.
Nasz gość specjalny przedstawi fakty o przyzwyczajeniach i doświadczeniach Ukraińców w zakresie korzystania z usług bankowych na Ukrainie.
A może model banku bez oddziałów, bez Contact Center – czy to możliwe? Porozmawiamy o tym podczas panelu dyskusyjnego.
Zainteresowany? Zapraszamy na pokład.
Gwarantujemy inspirującą, praktyczną, merytoryczną podróż w cyfrowy świat Contact Center
Wśród tematów tegorocznego forum znajdą się zagadnienia dotyczące:
Konferencja skierowana jest do Dyrektorów Call i Contact Center, Departamentów i Biur Obsługi Klienta, Menedżerów Call i Contact Center, Dyrektorów ds. Sprzedaży i Marketingu, Dyrektorów ds. CRM, Dyrektorów IT, Menedżerów ds. Marketingu i Rozwoju i Komunikacji z Klientem z sektora bankowego, finansowego, firm telekomunikacyjnych oraz innych firm wykorzystujących w swoich strukturach kanał telefoniczny: jako kanał informacyjny, do oferowania produktów i usług, do czynności wspierających sprzedaż, w celach transakcyjnych, jako narzędzie opieki posprzedażowej.
Udział w konferencji bezpłatny dla członków ZBP, pracowników banków i SKOK-ów.
Przedstawicieli pozostałych firm, zainteresowanych udziałem, zapraszamy do kontaktu z działem reklamy
reklama@wydawnictwocpb.pl